Úzkokolejka pily v Tetčicích

V roce 2020 zbyla z úzkokolejky jediná kolej, na východní straně odesknutá nově vybudovaným terminálem IDS, na západní straně mizící pod nánosy dřevní hmoty rozježděné nakladačem.
V roce 2020 zbyla z úzkokolejky jediná kolej, na východní straně odesknutá nově vybudovaným terminálem IDS, na západní straně mizící pod nánosy dřevní hmoty rozježděné nakladačem.

Úzkokolejka průmyslové pily u nádraží v Tetčicích sloužila k dovozu dřeva z a na nákladovou rampu nádraží a jeho pohybu po areálu pily.

Zajímavostí drážky je zadláždění, které nápaditě obchází pražce. Z výšky je tak i po desítkách let vidět charakteristický tvar koleje.
Zajímavostí drážky je zadláždění, které nápaditě obchází pražce. Z výšky je tak i po desítkách let vidět charakteristický tvar koleje.
Pohozená kolejnice na východním konci nákladové rampy jasně sděluje, že tady úzkokolejkám už odzvonilo.
Pohozená kolejnice na východním konci nákladové rampy jasně sděluje, že tady úzkokolejkám už odzvonilo.
 
Článek ze dne 15. 9. 2020 byl naposledy upraven dne 15. 9. 2020 a zobrazen celkem 245×, naposledy dne 12. 4. 2021 v 14:48.
 
 

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:
 
Citace: Kalina, J., Sloupová, K., Vérteši, M., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2021-04-13]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/Tema/%C3%9Azkokolejka%20pily%20v%20Tet%C4%8Dic%C3%ADch.
 
Desktopová verze | Mobilní verze