Železniční trať Krásný Jez – Nové Sedlo u Lokte

Železniční trať Krásný jez–Nové Sedlo u Lokte byla vystavěna v roce 1901 jako spojnice dvou hlavních tratí v údolí Teplé a Ohře. Od roku 1997 je větina tratě mimo provoz, v roce 2006 byl zprovozněn úsek Nové Sedlo u Lokte - Loket předměstí, v roce 2013 úsek Krásný Jez-Horní Slavkov Kounice (dříve Ležnice).

Opuštěný most bývalé cesty nad zastávkou Horní Slavkov-Kounice je jen jednou z mnoha krásných a omšelých staveb na trati.
Opuštěný most bývalé cesty nad zastávkou Horní Slavkov-Kounice je jen jednou z mnoha krásných a omšelých staveb na trati.
Nejvyšší bod trati se nachází v sedle Nad Větrným dvorem nedaleko Horního Slavkova. Trať zde vystoupá na hřeben Slavkovského lesa a začne padat do údolí řeky Teplé.
Nejvyšší bod trati se nachází v sedle Nad Větrným dvorem nedaleko Horního Slavkova. Trať zde vystoupá na hřeben Slavkovského lesa a začne padat do údolí řeky Teplé.

Podrobnější článek je v přípravě.

 
Článek ze dne 5. 6. 2016 byl naposledy upraven dne 29. 9. 2016 a zobrazen celkem 1495×, naposledy dne 18. 7. 2019 v 0:47.
 
 

Články související s tématem Železniční trať Krásný Jez – Nové Sedlo u Lokte

Zpět | Nahoru

Vlečka širá trať Horní Slavkov - Krásný Jez - strojírny
Vlečka širá trať Horní Slavkov - Krásný Jez - strojírny
Faktografie Vystavěna:cca 1952? Ukončení provozu:v provozu (2016) Číslo vlečky:3196 Délka:0,4 km Železniční vlečka do str…

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:
 
Citace: Kalina, J., Sloupová, K., Vérteši, M., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2019-07-18]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/Tema/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD%20tra%C5%A5%20Kr%C3%A1sn%C3%BD%20Jez%20%E2%80%93%20Nov%C3%A9%20Sedlo%20u%20Lokte&typzarizeni=c.
 
Desktopová verze | Mobilní verze