Železniční trať Krásný Jez–Nové Sedlo u Lokte

Následující text byl převzat z tématu Železniční trať Krásný Jez – Nové Sedlo u Lokte:

Železniční trať Krásný jez–Nové Sedlo u Lokte byla vystavěna v roce 1901 jako spojnice dvou hlavních tratí v údolí Teplé a Ohře. Od roku 1997 je větina tratě mimo provoz, v roce 2006 byl zprovozněn úsek Nové Sedlo u Lokte - Loket předměstí, v roce 2013 úsek Krásný Jez-Horní Slavkov Kounice (dříve Ležnice).

Opuštěný most bývalé cesty nad zastávkou Horní Slavkov-Kounice je jen jednou z mnoha krásných a omšelých staveb na trati.
Opuštěný most bývalé cesty nad zastávkou Horní Slavkov-Kounice je jen jednou z mnoha krásných a omšelých staveb na trati.
Nejvyšší bod trati se nachází v sedle Nad Větrným dvorem nedaleko Horního Slavkova. Trať zde vystoupá na hřeben Slavkovského lesa a začne padat do údolí řeky Teplé.
Nejvyšší bod trati se nachází v sedle Nad Větrným dvorem nedaleko Horního Slavkova. Trať zde vystoupá na hřeben Slavkovského lesa a začne padat do údolí řeky Teplé.

Podrobnější článek je v přípravě.

 
Článek ze dne 5. 6. 2016 byl naposledy upraven dne 5. 6. 2016 a zobrazen celkem 12326×, naposledy dne 16. 4. 2024 v 9:25.
 
 

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:
 
Citace: Kalina, J., Horáková, D., Kuchař, J., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2024-04-20]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/Tema/%c5%bdelezni%c4%8dn%c3%ad%20tra%c5%a5%20Kr%c3%a1sn%c3%bd%20Jez%e2%80%93Nov%c3%a9%20Sedlo%20u%20Lokte&typzarizeni=c.
 
Desktopová verze | Mobilní verze