Vlečka České Budějovice - továrna na kovové zboží

Faktografie

Vystavěna:1912
Ukončení provozu:v provozu (2017)
Číslo vlečky:2075
Číslo úředního povolení:4664
Délka:0,247 km, s rozvětvením 0,396 km

Historie

Vlečka byla vystavěna v roce 1912 do Továrny na železné a kovové zboží, později změněné na Šroubárnu, poté MOTOR n.p., později MOTOCO a v současnosti (2017) Aspera. Vlečka má úřední povolení č. 4664 (2016), dlouhou dobu však není pojížděna a jak se jeví, ani v blízké době nebude.

Popis

Vlečka odbočuje ze stanice České Budějovice v km 117,585 v přímém pokračování výtažné koleje č. 200, překračuje přejezdem společně s tratí do Summerau Křižíkovu ulici v Českých Budějovicích a po necelých 100 m vchází branou do areálu společnosti Aspera (původní strojírna po přestavbě slouží jako prodejní sklad elektromateriálu). Zhruba po 80 m se na spojovací koleji vlečky nachází jediná výhybka, která ji propojuje s kolejí vedoucí rovnoběžně podél jižního okraje skupiny skladových budov. Kolej je na obou koncích ukončena jako kusá. Z dostupných informací nebylo zjištěno, že by se vlečka ani v minulosti v areálu složitěji větvila.

 
Článek ze dne 1. 5. 2014 byl naposledy upraven dne 12. 9. 2017 a zobrazen celkem 84×, naposledy dne 17. 12. 2017 v 12:08.
 
   

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:
 
Citace: Kalina, J., Sloupová, K., Vérteši, M., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2017-12-18]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/Tema/Vle%C4%8Dka%20%C4%8Cesk%C3%A9%20Bud%C4%9Bjovice%20-%20tov%C3%A1rna%20na%20kovov%C3%A9%20zbo%C5%BE%C3%AD.
 
Desktopová verze | Mobilní verze