Úvod
Témata
Všechna
Kontakt

Oblíbené

Vodojemy Žluťák
Wolfova vila
Podzemí
Nebeská štola
Vlečky
Tunely pod Radlasem

Nejčtenější

Druhé Brno
Druhá Praha
Wolfova vila Stárkov
Vodojemy při ulici Tvrdého
Brněnské podzemí
Bondyho vila Nově Město nad Metují

Nejnovější

Bytový dům Palackého 28
Sklepení za domem Pražská 40
Pivovar Meisterbräu Halle
Železniční trať Brno – Havlíčkův Brod
Стоўбцы (žst)
Сянки (žst)
Kozubnik
Železniční trať Tišnov – Žďár nad Sázavou
Štola nad Hálovým mlýnem
Plzenecká železnice

Náhodné

Litoměřice Cihelna (žzast)
Bechlín
Úherčice
 
Jméno:
Heslo:

 
 
 

Vlečka Olomouc hlavní nádraží - pošta

Faktografie

Vystavěna:?
Ukončení provozu: v provozu?
Číslo vlečky:6191
Délka: 0,2 km s rozvětvením 0,5 km

Vlečka nádražní pošty v Olomoucí

Hustě rozvětvená vlečka odbočující přes výhybku č. 64 bezprostředně za severním koncem prvního nástupiště olomouckého hlavního nádraží vede, jak je tomu u nádražních pošt obvyklé, k poště Olomouc 02 (až na několik výjimek mají nádražní pošty v českých a slovenských městech vždy číslo 2, resp. 02). Vlečka disponuje dvěma páry odstavných kolejí, na kterých v roce 2014 téměř nepřetržitě stojí modré poštovní vozy různých typů a dále dvojicí kolejí vcházejících do zastřešeného prostoru celní stanice. Podél vnější koleje (odvrácené od nádraží) vede betonová zpevněná cesta, sloužící k nakládání a vykládání zásilek do a z vozů - nakládací rampa není v nezastřešené části vlečky instalována.

Na dvou stech metrech délky má vlečka pět výhybek, z toho jednu anglickou.
Na dvou stech metrech délky má vlečka pět výhybek, z toho jednu anglickou.
Výhybka č. 64 za severním koncem prvního nástupiště. Tady vlečka k poště začíná.
Výhybka č. 64 za severním koncem prvního nástupiště. Tady vlečka k poště začíná.
Na odstavných kolejích vlečky se neustále střídají modré poštovní vagóny všech typů.
Na odstavných kolejích vlečky se neustále střídají modré poštovní vagóny všech typů.
Mírně vyvýšená vozovka slouží (vysokozdvižným) vozíkům k nakládání zásilek do vozů a jejich vykládání ven.
Mírně vyvýšená vozovka slouží (vysokozdvižným) vozíkům k nakládání zásilek do vozů a jejich vykládání ven.
Pohled zpět na jih ke dvojitým vratům do kryté haly celnice, kam mohou najíždět celé vozy.
Pohled zpět na jih ke dvojitým vratům do kryté haly celnice, kam mohou najíždět celé vozy.
 
Článek ze dne 1. 5. 2014 byl naposledy upraven dne 1. 5. 2014 a zobrazen celkem 933×, naposledy dne 20. 10. 2017 v 8:10.
 
   

Články související s tématem Vlečka Olomouc hlavní nádraží - pošta

Zpět | Nahoru

Katalog vleček
Katalog vleček
Seznam železničních vleček Katalog je souborem dokumentací k existujícím a zaniklým vlečkám a průmyslovým drahám v českých zemích i zahraničí. Vzhledem …

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:
 
Citace: Kalina, J., Sloupová, K., Vérteši, M., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2017-10-20]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/Tema/Vle%C4%8Dka%20Olomouc%20hlavn%C3%AD%20n%C3%A1dra%C5%BE%C3%AD%20-%20po%C5%A1ta.
 
Desktopová verze | Mobilní verze