Vlečka Rájec-Jestřebí - pila

Faktografie

Vystavěna:?
Ukončení provozu:v provozu (2016)
Číslo vlečky:
Délka:0,234 km

Vlečka na pilu v Rájci-Jestřebí vznikla oddělením jižní části průjezdné vlečky do Jihomoravských dřevařských závodů, která přestala být používána v období kolem roku 2000 a v roce 2016 je po krachu nástupnických společností ZEPKO s.r.o. a DIPRO s.r.o. mimo provoz, zarostlá náletovými křovisky a neprůjezdná.

Začátek vlečky je z vlečky do šamotky Moravských keramických závodů (odbočuje ze stanice Rájec-Jestřebí) výhybkou Š2 (dříve K1) v km 0,076. Vlečku tvoří jediná kolej, která se po odbočení stáčí doleva (k severu) a po průchodu kolem podélné nákladové rampy končí v prostoru pod silničním nadjezdem ulice 9. května branou, za kterou pokračuje zarostlá a neprůjezdná kolej zrušené vlečky do Jihomoravských dřevařských závodů.

Vlečka byla povolena úředním povolením č. 2617.


Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /data/web/virtuals/99116/virtual/www/domains/spravnym.smerem.cz/tema.php(297) : eval()'d code on line 1
Vlečka odbočuje výhybkou Š2 v km 0,076 z vlečky do šamotky, která však již byla v listopadu 2015 mimo provoz.
Vlečka odbočuje výhybkou Š2 v km 0,076 z vlečky do šamotky, která však již byla v listopadu 2015 mimo provoz.
Vlečka na pilu Lesů města Brna v Rájci-Jestřebí je tvořena jedinou kolejí přiléhající k podélné nákladové rampě. V roce 2016 byla poměrně intenzivně využívána.
Vlečka na pilu Lesů města Brna v Rájci-Jestřebí je tvořena jedinou kolejí přiléhající k podélné nákladové rampě. V roce 2016 byla poměrně intenzivně využívána.
Historicky vlečka pokračovala pod silničním mostem skrz bránu dále na sever, kde se spojovala s aktuálně nefunkční vlečkou Jihomoravských dřevařských závodů.
Historicky vlečka pokračovala pod silničním mostem skrz bránu dále na sever, kde se spojovala s aktuálně nefunkční vlečkou Jihomoravských dřevařských závodů.
Pohled nazpět k jihu na jedinou kolej tvořící vlečku na pilu lesů města Brna v Rájci-Jestřebí.
Pohled nazpět k jihu na jedinou kolej tvořící vlečku na pilu lesů města Brna v Rájci-Jestřebí.
 
Článek ze dne 10. 6. 2016 byl naposledy upraven dne 10. 6. 2016 a zobrazen celkem 732×, naposledy dne 19. 8. 2017 v 11:21.
 
   

Články související s tématem Vlečka Rájec-Jestřebí - pila

Zpět | Nahoru

Vlečka Rájec-Jestřebí - chemička
Vlečka Rájec-Jestřebí - chemička
Faktografie Vystavěna:? Ukončení provozu:v provozu (2016) Číslo vlečky:5193 Délka:0,2 km (0,728 km s rozvětvením) Nejstar…
Vlečka Rájec-Jestřebí - dřevařské závody
Vlečka Rájec-Jestřebí - dřevařské závody
Faktografie Vystavěna:? Ukončení provozu:cca 2000 Číslo vlečky:5195 Délka: Vlečka stále čeká na vložení informací. Pokud o …
Vlečka Rájec-Jestřebí - šamotka
Vlečka Rájec-Jestřebí - šamotka
Faktografie Vystavěna:1908? Ukončení provozu:cca 2007 Číslo vlečky:5194 Délka:1,0 km (1,729 km s rozvětvením) Vlečka do p…
Železniční vlečky v Rájci-Jestřebí
Železniční vlečky v Rájci-Jestřebí
Ze železniční stanice Rájec-Jestřebí odbočovaly v průběhu let 4 různé vlečky: nejstarší vlečka do chemické továrny, dříve lihovaru hraběte Demblina…
Katalog vleček
Katalog vleček
Seznam železničních vleček Katalog je souborem dokumentací k existujícím a zaniklým vlečkám a průmyslovým drahám v českých zemích i zahraničí. Vzhledem …

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:
 
Citace: Kalina, J., Sloupová, K., Vertéši, M., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2017-08-20]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/Tema/Vle%C4%8Dka%20R%C3%A1jec-Jest%C5%99eb%C3%AD%20-%20pila.
 
Desktopová verze | Mobilní verze