Faktografie
Vystavěna: | ? |
Ukončení provozu: | v provozu (2016) |
Číslo vlečky: | |
Číslo úředního povolení: | 2617 |
Délka: | 0,234 km |
Vlečka na pilu v Rájci-Jestřebí vznikla oddělením jižní části průjezdné vlečky do Jihomoravských dřevařských závodů, která přestala být používána v období kolem roku 2000 a v roce 2016 je po krachu nástupnických společností ZEPKO s.r.o. a DIPRO s.r.o. mimo provoz, zarostlá náletovými křovisky a neprůjezdná.
Začátek vlečky je z vlečky do šamotky Moravských keramických závodů (odbočuje ze stanice Rájec-Jestřebí) výhybkou Š2 (dříve K1) v km 0,076. Vlečku tvoří jediná kolej, která se po odbočení stáčí doleva (k severu) a po průchodu kolem podélné nákladové rampy končí v prostoru pod silničním nadjezdem ulice 9. května branou, za kterou pokračuje zarostlá a neprůjezdná kolej zrušené vlečky do Jihomoravských dřevařských závodů.
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /data/web/virtuals/99116/virtual/www/domains/spravnym.smerem.cz/tema.php(299) : eval()'d code on line 1
| Vlečka odbočuje výhybkou Š2 v km 0,076 z vlečky do šamotky, která však již byla v listopadu 2015 mimo provoz. |
|
| Vlečka na pilu Lesů města Brna v Rájci-Jestřebí je tvořena jedinou kolejí přiléhající k podélné nákladové rampě. V roce 2016 byla poměrně intenzivně využívána. |
|
| Pohled nazpět k jihu na jedinou kolej tvořící vlečku na pilu lesů města Brna v Rájci-Jestřebí. |
|
|