Brno

Předchozí Zpět Následující

Podle povrchu vozovky lze i v roce 2019 rizeznat, kde končila kdysi slepá Gargulákova ulice (vlevo) a začínal uzavřený areál továrny, která spojovala motorárnu Zetoru (vpravo) se Zbrojovkou (za zády fotografa) na druhém břehu řeky. V 90. letech 20. století byla po břehu řeky proražena cyklostezka, která přes kdysi tovární most spojila Baarovo nábřeží s Gargulákovou ulicí a Sportovním nábřežím, ale současně zničila nádherně opuštěný a uzavřený ráz areálu. Místo vysokozdvižných vozíků a nákladních aut dnes po březích projíždí pestrobarevné rodinky na bicyklech. Brno, CZE 31. 5. 2019

Podle povrchu vozovky lze i v roce 2019 rizeznat, kde končila kdysi slepá Gargulákova ulice (vlevo) a začínal uzavřený areál továrny, která spojovala motorárnu Zetoru (vpravo) se Zbrojovkou (za zády fotografa) na druhém břehu řeky. V 90. letech 20. století byla po břehu řeky proražena cyklostezka, která přes kdysi tovární most spojila Baarovo nábřeží s Gargulákovou ulicí a Sportovním nábřežím, ale současně zničila nádherně opuštěný a uzavřený ráz areálu. Místo vysokozdvižných vozíků a nákladních aut dnes po březích projíždí pestrobarevné rodinky na bicyklech.Podle povrchu vozovky lze i v roce 2019 rizeznat, kde končila kdysi slepá Gargulákova ulice (vlevo) a začínal uzavřený areál továrny, která spojovala motorárnu Zetoru (vpravo) se Zbrojovkou (za zády fotografa) na druhém břehu řeky. V 90. letech 20. století byla po břehu řeky proražena cyklostezka, která přes kdysi tovární most spojila Baarovo nábřeží s Gargulákovou ulicí a Sportovním nábřežím, ale současně zničila nádherně opuštěný a uzavřený ráz areálu. Místo vysokozdvižných vozíků a nákladních aut dnes po březích projíždí pestrobarevné rodinky na bicyklech.Podle povrchu vozovky lze i v roce 2019 rizeznat, kde končila kdysi slepá Gargulákova ulice (vlevo) a začínal uzavřený areál továrny, která spojovala motorárnu Zetoru (vpravo) se Zbrojovkou (za zády fotografa) na druhém břehu řeky. V 90. letech 20. století byla po břehu řeky proražena cyklostezka, která přes kdysi tovární most spojila Baarovo nábřeží s Gargulákovou ulicí a Sportovním nábřežím, ale současně zničila nádherně opuštěný a uzavřený ráz areálu. Místo vysokozdvižných vozíků a nákladních aut dnes po březích projíždí pestrobarevné rodinky na bicyklech.Podle povrchu vozovky lze i v roce 2019 rizeznat, kde končila kdysi slepá Gargulákova ulice (vlevo) a začínal uzavřený areál továrny, která spojovala motorárnu Zetoru (vpravo) se Zbrojovkou (za zády fotografa) na druhém břehu řeky. V 90. letech 20. století byla po břehu řeky proražena cyklostezka, která přes kdysi tovární most spojila Baarovo nábřeží s Gargulákovou ulicí a Sportovním nábřežím, ale současně zničila nádherně opuštěný a uzavřený ráz areálu. Místo vysokozdvižných vozíků a nákladních aut dnes po březích projíždí pestrobarevné rodinky na bicyklech.
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.

 
Citace: Kalina, J., Sloupová, K., Vérteši, M., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2019-06-18]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/index.php?stranka=obrazek.php&obr=Temata/Motorarna_zetor/motorarna_zetor_3.jpg.
 
Desktopová verze | Mobilní verze