Havlíčkův Brod.

Předchozí Zpět Následující

Největší chodba, vyzděná z typického hrubě opracovaného kamene (tzv. železniční žula) neobvykle zatáčí devadesátistupňovým obloukem do chodby rovnoběžné se samotným tunelem. Havlíčkův Brod., CZE 17. 10. 2018

Největší chodba, vyzděná z typického hrubě opracovaného kamene (tzv. železniční žula) neobvykle zatáčí devadesátistupňovým obloukem do chodby rovnoběžné se samotným tunelem.Největší chodba, vyzděná z typického hrubě opracovaného kamene (tzv. železniční žula) neobvykle zatáčí devadesátistupňovým obloukem do chodby rovnoběžné se samotným tunelem.Největší chodba, vyzděná z typického hrubě opracovaného kamene (tzv. železniční žula) neobvykle zatáčí devadesátistupňovým obloukem do chodby rovnoběžné se samotným tunelem.Největší chodba, vyzděná z typického hrubě opracovaného kamene (tzv. železniční žula) neobvykle zatáčí devadesátistupňovým obloukem do chodby rovnoběžné se samotným tunelem.
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.

 
Citace: Kalina, J., Sloupová, K., Vérteši, M., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2019-12-11]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/index.php?stranka=obrazek.php&obr=Temata/Podzemni_rafinerie_havlickuv_brod/podzemni_rafinerie_havlickuv_brod_4.jpg&typzarizeni=m.
 
Desktopová verze | Mobilní verze