Úvod
Témata
Všechna
Kontakt

Oblíbené

Vodojemy Žluťák
Wolfova vila
Podzemí
Dům U sedmi Švábů
Vlečky
Databáze úzkokolejek

Nejčtenější

Druhé Brno
Druhá Praha
Wolfova vila Stárkov
Vodojemy při ulici Tvrdého
Brněnské podzemí
Bondyho vila Nově Město nad Metují

Nejnovější

Velitelský kryt Adamovských strojíren
Huť Klamovka
Dětská železnice v Brně
Bytový dům Podnásepní 2
Úzkokolejka Kateřina
Kaple sv. Jana Křtitele v Boru
[R] sum
[R] quit
[R] logical
[R] exists

Náhodné

Babice (ORP Říčany)
Chotěmice
Hradec (ORP Světlá nad Sázavou)
 
Jméno:
Heslo:

 
 
 

Lavassaare

Předchozí Zpět Následující

Na vzorníku některých železničních rozchodů v muzeu lze pozorovat koleje od nejužích (1) 600 mm používaných v dolech a na průmyslových tratích, přes standardní sovětské úzkokolejky (2) 750 mm, případně bosenský rozchod 760 mm nebo variantu 762 mm použitou na dráze do estonské Kundy, méně obvyklých (3) 900 m použitých v nedalekém Viru a australsko-japonských (4) 1067 mm, použitých také pro tramvaje v Tallinu, standardních (5) 1435 mm, sovětských (6) 1520 mm a nakonec (7) 1668 mm používaných ve Španělsku a Portugalsku či 1676 mm používaných v Indii, Pákistánu, Chile a Argentině. Lavassaare, EST 30. 3. 2018

Na vzorníku některých železničních rozchodů v muzeu lze pozorovat koleje od nejužích (1) 600 mm používaných v dolech a na průmyslových tratích, přes standardní sovětské úzkokolejky (2) 750 mm, případně bosenský rozchod 760 mm nebo variantu 762 mm použitou na dráze do estonské Kundy, méně obvyklých (3) 900 m použitých v nedalekém Viru a australsko-japonských (4) 1067 mm, použitých také pro tramvaje v Tallinu, standardních (5) 1435 mm, sovětských (6) 1520 mm a nakonec (7) 1668 mm používaných ve Španělsku a Portugalsku či 1676 mm používaných v Indii, Pákistánu, Chile a Argentině.Na vzorníku některých železničních rozchodů v muzeu lze pozorovat koleje od nejužích (1) 600 mm používaných v dolech a na průmyslových tratích, přes standardní sovětské úzkokolejky (2) 750 mm, případně bosenský rozchod 760 mm nebo variantu 762 mm použitou na dráze do estonské Kundy, méně obvyklých (3) 900 m použitých v nedalekém Viru a australsko-japonských (4) 1067 mm, použitých také pro tramvaje v Tallinu, standardních (5) 1435 mm, sovětských (6) 1520 mm a nakonec (7) 1668 mm používaných ve Španělsku a Portugalsku či 1676 mm používaných v Indii, Pákistánu, Chile a Argentině.Na vzorníku některých železničních rozchodů v muzeu lze pozorovat koleje od nejužích (1) 600 mm používaných v dolech a na průmyslových tratích, přes standardní sovětské úzkokolejky (2) 750 mm, případně bosenský rozchod 760 mm nebo variantu 762 mm použitou na dráze do estonské Kundy, méně obvyklých (3) 900 m použitých v nedalekém Viru a australsko-japonských (4) 1067 mm, použitých také pro tramvaje v Tallinu, standardních (5) 1435 mm, sovětských (6) 1520 mm a nakonec (7) 1668 mm používaných ve Španělsku a Portugalsku či 1676 mm používaných v Indii, Pákistánu, Chile a Argentině.Na vzorníku některých železničních rozchodů v muzeu lze pozorovat koleje od nejužích (1) 600 mm používaných v dolech a na průmyslových tratích, přes standardní sovětské úzkokolejky (2) 750 mm, případně bosenský rozchod 760 mm nebo variantu 762 mm použitou na dráze do estonské Kundy, méně obvyklých (3) 900 m použitých v nedalekém Viru a australsko-japonských (4) 1067 mm, použitých také pro tramvaje v Tallinu, standardních (5) 1435 mm, sovětských (6) 1520 mm a nakonec (7) 1668 mm používaných ve Španělsku a Portugalsku či 1676 mm používaných v Indii, Pákistánu, Chile a Argentině.
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.

 
Citace: Kalina, J., Sloupová, K., Vérteši, M., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2018-09-23]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/index.php?stranka=obrazek.php&obr=Temata/Raselinova_draha_v_lavassaare/raselinova_draha_v_lavassaare_44.jpg.
 
Desktopová verze | Mobilní verze