Lavassaare

Předchozí Zpět Následující

Elektircká lokomotiva 10КР1-357 z roku 1958 sloužila původně na elektrifikované části rašelinové dráhy v Tootsi, po zrušení závodu byla převezena do muzea a odstavena jako neprovozní. Její stav se zde rapidně zhoršuje. Lavassaare, EST 30. 3. 2018

Elektircká lokomotiva 10КР1-357 z roku 1958 sloužila původně na elektrifikované části rašelinové dráhy v Tootsi, po zrušení závodu byla převezena do muzea a odstavena jako neprovozní. Její stav se zde rapidně zhoršuje.Elektircká lokomotiva 10КР1-357 z roku 1958 sloužila původně na elektrifikované části rašelinové dráhy v Tootsi, po zrušení závodu byla převezena do muzea a odstavena jako neprovozní. Její stav se zde rapidně zhoršuje.Elektircká lokomotiva 10КР1-357 z roku 1958 sloužila původně na elektrifikované části rašelinové dráhy v Tootsi, po zrušení závodu byla převezena do muzea a odstavena jako neprovozní. Její stav se zde rapidně zhoršuje.Elektircká lokomotiva 10КР1-357 z roku 1958 sloužila původně na elektrifikované části rašelinové dráhy v Tootsi, po zrušení závodu byla převezena do muzea a odstavena jako neprovozní. Její stav se zde rapidně zhoršuje.
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.

 
Citace: Kalina, J., Sloupová, K., Vérteši, M., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2018-12-15]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/index.php?stranka=obrazek.php&obr=Temata/Raselinova_draha_v_lavassaare/raselinova_draha_v_lavassaare_47.jpg.
 
Desktopová verze | Mobilní verze