Štíty

Předchozí Zpět Následující

1. staniční kolej pokračuje k jihu jako kolej 1a až do km 16,635, kde je definitivní konec trati. Přestože za koncem koleje v roce 2016 leží rozsáhlý průmyslový areál, existenci vlečky se ani v historii prokázat nepodařilo. Štíty, CZE 13. 11. 2016

1. staniční kolej pokračuje k jihu jako kolej 1a až do km 16,635, kde je definitivní konec trati. Přestože za koncem koleje v roce 2016 leží rozsáhlý průmyslový areál, existenci vlečky se ani v historii prokázat nepodařilo.1. staniční kolej pokračuje k jihu jako kolej 1a až do km 16,635, kde je definitivní konec trati. Přestože za koncem koleje v roce 2016 leží rozsáhlý průmyslový areál, existenci vlečky se ani v historii prokázat nepodařilo.1. staniční kolej pokračuje k jihu jako kolej 1a až do km 16,635, kde je definitivní konec trati. Přestože za koncem koleje v roce 2016 leží rozsáhlý průmyslový areál, existenci vlečky se ani v historii prokázat nepodařilo.1. staniční kolej pokračuje k jihu jako kolej 1a až do km 16,635, kde je definitivní konec trati. Přestože za koncem koleje v roce 2016 leží rozsáhlý průmyslový areál, existenci vlečky se ani v historii prokázat nepodařilo.
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.

 
Citace: Kalina, J., Horáková, D., Kuchař, J., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2024-04-19]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/index.php?stranka=obrazek.php&obr=Temata/Stity_zst/stity_zst_5.jpg.
 
Desktopová verze | Mobilní verze