Starý Plzenec

Předchozí Zpět Následující

Lokomotiva č. 6 (BND30) je původem důlní stroj, ve kterém je strojvedoucí schovaný tak, aby nepřečníval profil lokomotivy. Na Plzenecké železnici se často používá pro jízdy s osobními vlaky. Do Plzence se dostala v roce 2002 z Kladenských dolů, konkrétně z Dolu Tuchlovice. Starý Plzenec, CZE 14. 5. 2017

Lokomotiva č. 6 (BND30) je původem důlní stroj, ve kterém je strojvedoucí schovaný tak, aby nepřečníval profil lokomotivy. Na Plzenecké železnici se často používá pro jízdy s osobními vlaky. Do Plzence se dostala v roce 2002 z Kladenských dolů, konkrétně z Dolu Tuchlovice.Lokomotiva č. 6 (BND30) je původem důlní stroj, ve kterém je strojvedoucí schovaný tak, aby nepřečníval profil lokomotivy. Na Plzenecké železnici se často používá pro jízdy s osobními vlaky. Do Plzence se dostala v roce 2002 z Kladenských dolů, konkrétně z Dolu Tuchlovice.Lokomotiva č. 6 (BND30) je původem důlní stroj, ve kterém je strojvedoucí schovaný tak, aby nepřečníval profil lokomotivy. Na Plzenecké železnici se často používá pro jízdy s osobními vlaky. Do Plzence se dostala v roce 2002 z Kladenských dolů, konkrétně z Dolu Tuchlovice.Lokomotiva č. 6 (BND30) je původem důlní stroj, ve kterém je strojvedoucí schovaný tak, aby nepřečníval profil lokomotivy. Na Plzenecké železnici se často používá pro jízdy s osobními vlaky. Do Plzence se dostala v roce 2002 z Kladenských dolů, konkrétně z Dolu Tuchlovice.
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.

 
Citace: Kalina, J., Horáková, D., Kuchař, J., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2024-04-20]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/index.php?stranka=obrazek.php&obr=Temata/Plzenecka_zeleznice/plzenecka_zeleznice_5.jpg.
 
Desktopová verze | Mobilní verze