Orro

Předchozí Zpět Následující

Po přestavbě na 914 mm v roce 1937 (po část doby oba systémy dokonce koexistovaly ve formě splítek v některých úsecích) se některé části systému změnily, ubylo kolejí, zejména skončila elektrifikovaná vlečka na molo. Později došlo naopak k prodloužení páteřní trasy do středu ostrova.Orro, CZE 11. 2. 2023

Po přestavbě na 914 mm v roce 1937 (po část doby oba systémy dokonce koexistovaly ve formě splítek v některých úsecích) se některé části systému změnily, ubylo kolejí, zejména skončila elektrifikovaná vlečka na molo. Později došlo naopak k prodloužení páteřní trasy do středu ostrova.Po přestavbě na 914 mm v roce 1937 (po část doby oba systémy dokonce koexistovaly ve formě splítek v některých úsecích) se některé části systému změnily, ubylo kolejí, zejména skončila elektrifikovaná vlečka na molo. Později došlo naopak k prodloužení páteřní trasy do středu ostrova.Po přestavbě na 914 mm v roce 1937 (po část doby oba systémy dokonce koexistovaly ve formě splítek v některých úsecích) se některé části systému změnily, ubylo kolejí, zejména skončila elektrifikovaná vlečka na molo. Později došlo naopak k prodloužení páteřní trasy do středu ostrova.Po přestavbě na 914 mm v roce 1937 (po část doby oba systémy dokonce koexistovaly ve formě splítek v některých úsecích) se některé části systému změnily, ubylo kolejí, zejména skončila elektrifikovaná vlečka na molo. Později došlo naopak k prodloužení páteřní trasy do středu ostrova.
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.

 
Citace: Kalina, J., Horáková, D., Kuchař, J., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2025-11-21]
Dostupné z: https://spravnym.smerem.cz/obrazek/Temata/Fosfatova_drazka_na_nauru/fosfatova_drazka_na_nauru_mapka_2.jpg.
 
Desktopová verze | Mobilní verze