Barcelona

Předchozí Zpět Následující

První část pod ulicí Carrer Nou de la Rambla je přes 600 m dlouhá a vede kompletně pod úrovní terénu. Podzemní vedení dráhy bylo vynuceno kolizí s trasou bývalé tramvajové trati, jejíž soukromý provozovatel odmítal připustit povrchovou stavbu. Barcelona, ESP 17. 10. 2021

První část pod ulicí Carrer Nou de la Rambla je přes 600 m dlouhá a vede kompletně pod úrovní terénu. Podzemní vedení dráhy bylo vynuceno kolizí s trasou bývalé tramvajové trati, jejíž soukromý provozovatel odmítal připustit povrchovou stavbu.První část pod ulicí Carrer Nou de la Rambla je přes 600 m dlouhá a vede kompletně pod úrovní terénu. Podzemní vedení dráhy bylo vynuceno kolizí s trasou bývalé tramvajové trati, jejíž soukromý provozovatel odmítal připustit povrchovou stavbu.První část pod ulicí Carrer Nou de la Rambla je přes 600 m dlouhá a vede kompletně pod úrovní terénu. Podzemní vedení dráhy bylo vynuceno kolizí s trasou bývalé tramvajové trati, jejíž soukromý provozovatel odmítal připustit povrchovou stavbu.První část pod ulicí Carrer Nou de la Rambla je přes 600 m dlouhá a vede kompletně pod úrovní terénu. Podzemní vedení dráhy bylo vynuceno kolizí s trasou bývalé tramvajové trati, jejíž soukromý provozovatel odmítal připustit povrchovou stavbu.
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.

 
Citace: Kalina, J., Horáková, D., Kuchař, J., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2024-05-04]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/obrazek/Temata/Pozemni_lanovka_na_montjuic/pozemni_lanovka_na_montjuic_4.jpg.
 
Desktopová verze | Mobilní verze