Úvod
Témata
Všechna
Kontakt

Oblíbené

Vodojemy Žluťák
Wolfova vila
Podzemí
Nebeská štola
Vlečky
Tunely pod Radlasem

Nejčtenější

Druhé Brno
Druhá Praha
Wolfova vila Stárkov
Vodojemy při ulici Tvrdého
Brněnské podzemí
Bondyho vila Nově Město nad Metují

Nejnovější

Bytový dům Palackého 28
Sklepení za domem Pražská 40
Pivovar Meisterbräu Halle
Železniční trať Brno – Havlíčkův Brod
Стоўбцы (žst)
Сянки (žst)
Kozubnik
Železniční trať Tišnov – Žďár nad Sázavou
Štola nad Hálovým mlýnem
Plzenecká železnice

Náhodné

Hlupín
Vejprty
Roubanina
 
Jméno:
Heslo:

 
 
 

Vlečka Brno-Chrlice - silo

Vlečka do sila na ulici Obilní odbočuje z jižního zhlaví stanice Brno-Chrlice.
Vlečka do sila na ulici Obilní odbočuje z jižního zhlaví stanice Brno-Chrlice.

Faktografie

Vystavěna:?
Ukončení provozu:v provozu (2014)
Číslo vlečky:?
Délka:0,8 km, s rozvětvením 1,5 km

Vlečka odbočuje na jižním zhlaví stanice Brno-Chrlice společně s vlečkou do průmyslového areálu při ulici Roviny a vzápětí se stáčí k jihovýchodu a poměrně strmě stoupá. Před branou odbočuje protisměrně odvratná kolej, za branou sila se vlečka větví ve tři koleje vedoucí rovnoběžně se dvěma kolejovými spojkami až na konec areálu.

V roce 2014 je vlečka v pravidelném provozu.

Pohled na jižní zhlaví stanice Brno Chrlice od severu. Vlečka je nejlevější kolej vycházející ze zhlaví. Vpravo od ní odbočuje rovněž vlečka do průmyslového areálu.
Pohled na jižní zhlaví stanice Brno Chrlice od severu. Vlečka je nejlevější kolej vycházející ze zhlaví. Vpravo od ní odbočuje rovněž vlečka do průmyslového areálu.
Detailní pohled na odbočení vlečky. Vpravo vlečka do průmyslového areálu, úplně vpravo trať Brno - Přerov (300).
Detailní pohled na odbočení vlečky. Vpravo vlečka do průmyslového areálu, úplně vpravo trať Brno - Přerov (300).
Za seřaďvoacím návěstidlem je dobře vidět brána areálu sila i odvratná kolej.
Za seřaďvoacím návěstidlem je dobře vidět brána areálu sila i odvratná kolej.
Brána je ozdobená, jak velí vlečkařská čest.
Brána je ozdobená, jak velí vlečkařská čest.
Uvnitř areálu se vlečka rozplétá do trojice rovnoběžných kolejí, které prochází přístřešky pro nakládku a vykládku potravin.
Uvnitř areálu se vlečka rozplétá do trojice rovnoběžných kolejí, které prochází přístřešky pro nakládku a vykládku potravin.
Pohled zpět od brány na stavědlo stanice Brno-Chrlice a odvratnou kolej vlečky.
Pohled zpět od brány na stavědlo stanice Brno-Chrlice a odvratnou kolej vlečky.
 
Článek ze dne 26. 7. 2014 byl naposledy upraven dne 22. 8. 2017 a zobrazen celkem 1845×, naposledy dne 19. 10. 2017 v 20:58.
 
   

Články související s tématem Vlečka Brno-Chrlice - silo

Zpět | Nahoru

Brno-Chrlice (žst)
Brno-Chrlice (žst)
Název stanice: Brno - Chrlice Číslo stanice: 340752 Zkratka: CRL Kilometrická poloha: 8,801 …
Brněnské vlečky
Brněnské vlečky
Brno sice nepatří mezi nejprůmyslovější města Česka, ale svojí velikostí se řadí na druhé místo po Praze a tomu odpovídá také poměrně vysoký počet průmyslový…
Katalog vleček
Katalog vleček
Seznam železničních vleček Katalog je souborem dokumentací k existujícím a zaniklým vlečkám a průmyslovým drahám v českých zemích i zahraničí. Vzhledem …
Vlečka Brno-Chrlice - průmyslový areál
Vlečka Brno-Chrlice - průmyslový areál
Faktografie Vystavěna:po 1954 Ukončení provozu:v provozu Číslo vlečky:5022 Délka:1,9 km (2,4 km s rozvětvením) Vlečka f…

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:
 
Citace: Kalina, J., Sloupová, K., Vérteši, M., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2017-10-20]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/Tema/Vle%C4%8Dka%20Brno-Chrlice%20-%20silo.
 
Desktopová verze | Mobilní verze