Reykjavík

Zpět Následující

Přístavní drážka vedla skutečně z přístavu do přístavu, nejdůležitější její větví však byla jižní kolej do Öskjuhlíðu, kde byla v místě dnešního lesoparku těžena hornina pro nasypávání obou přístavních hrází na severních koncích sítě. Reykjavík, ISL 7. 9. 2021

Přístavní drážka vedla skutečně z přístavu do přístavu, nejdůležitější její větví však byla jižní kolej do Öskjuhlíðu, kde byla v místě dnešního lesoparku těžena hornina pro nasypávání obou přístavních hrází na severních koncích sítě.Přístavní drážka vedla skutečně z přístavu do přístavu, nejdůležitější její větví však byla jižní kolej do Öskjuhlíðu, kde byla v místě dnešního lesoparku těžena hornina pro nasypávání obou přístavních hrází na severních koncích sítě.Přístavní drážka vedla skutečně z přístavu do přístavu, nejdůležitější její větví však byla jižní kolej do Öskjuhlíðu, kde byla v místě dnešního lesoparku těžena hornina pro nasypávání obou přístavních hrází na severních koncích sítě.
   
Koupit obrázek

Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.

 
Citace: Kalina, J., Horáková, D., Kuchař, J., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2024-04-26]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/index.php?stranka=obrazek.php&obr=Temata/Pristavni_drazka_v_reykjaviku/pristavni_drazka_v_reykjaviku_mapka.jpg.
 
Desktopová verze | Mobilní verze