Adamov

Předchozí Zpět Následující

Provoz na trati prodělal za necelých 200 let řadu změn. Nikdo už nespočítá všechny typy vozidel, které hřměly údolím Svitavy od roku 1848; k těm zajímavějším bezesporu patřil i týdenní pilotní provoz jednotek Desiro společnosti RegioJet v roce 2010. Adamov, CZE 1. 6. 2010

Provoz na trati prodělal za necelých 200 let řadu změn. Nikdo už nespočítá všechny typy vozidel, které hřměly údolím Svitavy od roku 1848; k těm zajímavějším bezesporu patřil i týdenní pilotní provoz jednotek Desiro společnosti RegioJet v roce 2010.Provoz na trati prodělal za necelých 200 let řadu změn. Nikdo už nespočítá všechny typy vozidel, které hřměly údolím Svitavy od roku 1848; k těm zajímavějším bezesporu patřil i týdenní pilotní provoz jednotek Desiro společnosti RegioJet v roce 2010.Provoz na trati prodělal za necelých 200 let řadu změn. Nikdo už nespočítá všechny typy vozidel, které hřměly údolím Svitavy od roku 1848; k těm zajímavějším bezesporu patřil i týdenní pilotní provoz jednotek Desiro společnosti RegioJet v roce 2010.Provoz na trati prodělal za necelých 200 let řadu změn. Nikdo už nespočítá všechny typy vozidel, které hřměly údolím Svitavy od roku 1848; k těm zajímavějším bezesporu patřil i týdenní pilotní provoz jednotek Desiro společnosti RegioJet v roce 2010.
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.

 
Citace: Kalina, J., Horáková, D., Kuchař, J., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2024-04-26]
Dostupné z: http://spravnym.smerem.cz/index.php?stranka=obrazek.php&obr=Temata/Zeleznicni_trat_brno_ceska_trebova/zeleznicni_trat_brno_ceska_trebova_3.jpg.
 
Desktopová verze | Mobilní verze