Orro

Předchozí Zpět

Systém byl postupně likvidován a v době definitivního ukončení provozu (kolem roku 2009) už byla v provozu pouze dvojkolejná páteřní trať, na které jezdily dieselové lokomotivy. Koncové části drážky existují dodnes (2024).Orro, CZE 11. 2. 2023

Systém byl postupně likvidován a v době definitivního ukončení provozu (kolem roku 2009) už byla v provozu pouze dvojkolejná páteřní trať, na které jezdily dieselové lokomotivy. Koncové části drážky existují dodnes (2024).Systém byl postupně likvidován a v době definitivního ukončení provozu (kolem roku 2009) už byla v provozu pouze dvojkolejná páteřní trať, na které jezdily dieselové lokomotivy. Koncové části drážky existují dodnes (2024).Systém byl postupně likvidován a v době definitivního ukončení provozu (kolem roku 2009) už byla v provozu pouze dvojkolejná páteřní trať, na které jezdily dieselové lokomotivy. Koncové části drážky existují dodnes (2024).
   
Koupit obrázek

Předchozí Zpět

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.

 
Citace: Kalina, J., Horáková, D., Kuchař, J., Správným směrem [online]. Jiří Kalina, 2014 [cit. 2025-11-21]
Dostupné z: https://spravnym.smerem.cz/index.php?obr=Temata%2FFosfatova_drazka_na_nauru%2Ffosfatova_drazka_na_nauru_mapka_3.jpg&stranka=obrazek.php.
 
Desktopová verze | Mobilní verze